lauantai 23. maaliskuuta 2013

Kevättä tehty.

 Koska ulkona ei ainakaan yöpakkaset aio hellittää, olen ahkerasti kantanut korttani kekoon kevään teossa, minikoossa. Yllä olevan asetelman tein, kuvasin, ja olin varsin  tyytyväinen lopputulokseen, ja nyt kuvia purkaessani olisin säätänyt kuvaa ja ottanut sen mallikseni jotta näen että värisävyt tulevat kuvaan oikein, mutta sitäpä ei löydykkään enää mistään. -Minä olen varsin lahjakas hukkaamaan tavaroita, eikä sitä asiaa helpota se että vaikka askarteluhuone on "virallisesti" äitin territoriota, kulkee täällä kolme lapsukaistakin... No, ehkä se ilmaantuu vielä jostakin, varmastikkin heti kun olen saanut vastaaavanlaisen tehtyä.

Lumikellojen teko on ollut pinnalla viime päivinä: Monta päivää putkeen olen pähkäillyt, mallaillut ja testaillut, millä lailla saisin oman visioni mukaiset lumikellot tehtyä, mutta vihdoin tänään se loksahti kohdalleen ja ensimmäiset valmiit lumikellot minun käsistäni näkivät päivänvalon tänään, ylläolevaan asetelmaan.
 
 
Pesäpurkkeja olen myös tehnyt: Näihin sain inspiraation Lissun tekemistä lasikupu-asetelmista.

Tässä muutama viime aikainen asetelma lisää. Näiden(kin) tekoon jää kuulkaa ihan koukkuun!
 
Ihanaa kevään odotusta toivotellen: Titta

4 kommenttia:

  1. Ihania lumikelloja! Niistä tulikin mieleeni lempikukkani helmihyasintti, hmm. mitähän niihin tarvittaisiin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa olen mietiskellyt Johanna, se vaikuttaa hankalalle, mutta ennnen sen pähkäilyä tekolistalla on esikko, jota olen tuumaillut sillä lailla sivussa myös jo vähän pidempään.:)

      Poista